6 Augusti 2014-Migrän from hell!

Gårdagen började bra, tills åskan och regnet bröt loss och migränen kom som en blixt från himmlen. Har sedan dess legat med en migrän från helvetet och den ger aldrig med sig! :( Nacken värker också, precis som den alltid gör när jag har migrän. Känns som att hela skallen ska sprängas och ramla av från nacken... Hatar verkligen dessa migrän dagar! Hinkar i mig vatten och kaffe och har en spikkudde som kudde. Det värsta är att jag inte har nå alvedon eller liknande hemma. Pälsk åkte över till mamma o pappa igår kväll och hämtade nå tabletter, men han fick bara med sig 2st som jag tog då.. Ska höra med mamma om hon kan komma över med mer..

Idag tänker jag med andra ord spendera dagen här i soffan. Försöka vila så mycket som möjligt och hoppas på att det släpper.

XOXO

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback