31 Augusti 2014-Betongmössan på....

Är det inte sjukt irriterande och typiskt att man ska vakna svintidigt när man får sova? 
Jag slog upp mina grön/bruna/blå ögon strax efter 07-tiden. WTF lixom?
Klockan är nu 08.21 och jag har redan hunnit sätta igång en maskin tvätt, en maskin disk, gjort kaffe, kokat ägg och dödat en STOR jävla äckel spindel.. Jag skojjar inte när jag säger att den var lika stor som en vindruva, asså kroppen. Höll på att skita på mig när jag såg den. USCH! 
 
Nu sitter jag här med en kopp kaffe i vanlig ordning och ska snart ta mig lite frukost. Har en liten betongmössa på då gårdagskvällen fick ett glas vin för mycket. Men trevligt va det. Inte ofta man är på krogen med både lillebror, föräldrarna och FARMOR. ;P Tack för en super trevlig kväll! <3 
 
Tack även till David och Therese för en väldigt trevlig bröllopsfest. Maten var super god och ni hade ordnat det där jätte bra. Ni är så fina tillsammans och era barn är så sjukt underbara! Kärlek till er och ett stort grattis än en gång! <3
 
Idag står det "Visning på Wenngarn" i min kalender. Jo, vi ska dit på husvisning då vi funderar på och är väldigt sugna på att flytta ut dit nu när det blivit så otroligt fint där ute. Jag skulle verkligen trivas där och det skulle vara som att komma tillbaks till barndomen igen. Håller alla tummar och tår för att det går vägen och att vi hittar nåt bra. 
Ska se om jag även kan klämma in ett litet träningspass på deras gym när vi ändå är där. Det är fri prov träning där idag och då gäller det ju att passa på. Tanken är ju att jag ska teckna medlemskap där nån gång i framtiden. 
 
Annars idag blir det en lugn dag. Ladda upp inför nästa vecka som för min del kommer bestå av skola imorgon och jobb onsdag kväll och fredag morgon. Tisdagen kommer gå till att plugga och torsdagen lika så. 
 
Ikväll kommer jag sitta bänkad framför tv'n. För ni vet väl vad som drar igång igen ikväll?! =) BIG BROTHER! Äntligen! Har saknat det.. Tyck vad ni vill, men jag älskar det.. Får se om man tar sig dit nån live-sändning. Vore ju inte helt fel, fast då morbror inte jobbar med det denna säsong så har jag inte den stora äran att få "fri-plåtar"(biljetter). Tror jag iallafall.. Ska slå morbror en pling och se efter. ;P haha.. Ja, jag är en BB nörd! B-)
 
Nä men om man skulle ta sig den där frukosten och kanske slå sig ner i soffan framför tv'n en stund. Låter ju som en kanon bra ide just nu. Pälsk ska få sova tills han själv vill vakna. Lika bra för att slippa ett 3e världskrig. ;P 
 
XOXO
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback