30 Augusti 2014-Bröllopsfest!

Lördag morgon och här sitter jag med en kopp kaffe i vanlig ordning. Morgonen 2a kopp för att vara petig. 
Idag är det dags för lite bröllopsfest för David och Therese, ska bli skojj. =) Så glad för deras skull och dom är så fina tillsammans. 
Vi ska åka vid 13 tiden, så än sålänge är det lugnt. Ska väl hoppa in i en dusch om en stund och börja leta fram vad man ska ha på sig... hmm. Då jag har minskat en del i vikt så är typ alla mina klänningar förstora. Men hittar nog på nåt.. Får väl gå naken annars. ;P Haha eller så inte.... ;P 
 
Gårdagskvällen blev som förväntat lugn. Vi deckade faktiskt redan vid 22-tiden då båda var sjukt trötta. Men det betyder ju att vi är utvilade inför denna dag. Eller? =P 
Tog mig en löparrunda igår också. I regnet faktiskt. Hade sån sjukt träningsvärk så tänkte att en runda skulle bota det, men ack så fel jag hade. Har ju fan ännu värre träningsvärk idag i låren och rumpan. Haha.. Så det kan gå. 
 
Jaha, har inte så mycket mer att skriva om denna morgon. Så ni får helt enkelt nöja er med det här.. 
 
XOXO
 
 

 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback