28 Augusti 2014- New laptop =)

ÄNTLIGEN säger jag bara! Äntligen har vi en "ny" dator! Nu kan jag ta tag i allt skolarbete "på riktigt". Nu är det bara lite böcker som saknas. men det ska införskaffas i nästa vecka. Jag klarar mig tills dess. 
 
Det har gått några dagar och det har hänt massa. 
Jag har jobbat mina första kvällspass och min första söndag. Har gått väldigt bra alla dagar och jag känner att jag börjar komma in i allt nu och är "en i gänget". 
Som det ser ut nu så har jag bara nästa fredag inbokad för jobb, och då är det en öppning istället för min kära Pauline som ska iväg på annat. =) Men ska se til lså att det blir lite fler pass i nästa vecka. I need the money! ;P 
 
Nu till nåt helt annat. I lördags va det dags för Lchf-loppet och jag var så super taggad att jag vaknade redan vid 06-tiden på morgonen och satt klar och redo redan vid 7.30. ( Vi skulle åka vid 9.30) 
När vi äntligen hittat dit så blev jag ännu mer peppad av att se alla andra. Mamma,pappa och farmor var med och det ryktades om att även Pauline skulle komma förbi. Stämmningen va på top, gick runt och tog gratis saker, laddade med en celcius och snart va det dags för start. Taggad till tusen sprang jag iväg vid 12.20 tiden och då började det precis regna. Typiskt, men ändå lite skönt. Jag sprang och jag sprang. Jag sprang faktiskt ca 2km innan jag stannade för att gå en stund.. =) Så sjukt stolt och nöjd över mig själv! Vette fan vart den energin och kämparglöden kom ifrån, men jag är grymt stolt att jag ändå sprang så långt utan att stanna. Det har typ aldrig hänt... =P 
Jag sprang mer än vad jag gick och sprang i mål på tiden 38.15. Lite sämre tid än tidigare lopp, då jag har legat på typ 38min blankt. Men men, jag tog mig runt och är super nöjd =) Nåt som peppade mig dom sista metrarna var när jag såg att Pauline stod vid mål och ropade och hejjade! =) Blev så sjukt glad och det gav mig extra kraft att springa sista meterna in till mål. Tusen tack för att du kom min sköna böna! Det betydde mycket för mig ska du veta <3 
Nåt som betyder ännu mer är att du gör mig sällskap på Topploppet nu i September. =) Ska bli så sjukt kul att springa tillsammans med dig, och vi ska va så grymma och peppa varandra längs hela loppet. Vi ska få en bra tid! TAGGA!! =) 
 
Så nu vet ni lite om Lchf-loppet. 
Den här veckan har det varit skolvecka. I alla kurser. Dock va jag hemma i måndags då jag haft hals ont. Knappt haft nån röst och inte kunnat svälja. Så pluggade hemma i måndags. Nu känns halsen mycket bättre och jag laddar om inför helgen och nästa vecka. 
 
Måste också få säga att det gör mig super glad när ni kommer med komplimanger/kommentarer om att jag gått ner så mycket i vikt och är så fin. Det värmer verkligen och göra mig ännu mer peppad och motiverad till att nå mitt mål. Ni är bäst! =) 
Har dom 2 senaste veckorna minskat ca 3kg och jag har nu inte långt kvar alls till mitt mål. =) 
 
Oj, va långt detta inlägg blev. Antar att det är för att jag äntligen har en dator igen och slipper skriva på telefonen. enklare såhär. 
Men nu ska jag fylla på min kaffekopp, kollat lite på Nyhetsmorgon och sen sätta mig med skolarbete. 
 
På återseende gott folk! 
XOXO
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback