20 Augusti 2014-Kvällspass

Hejsan hoppsan i stugorna!

Några dagar har gått och under dessa dagar har jag antingen jobbat eller haft skola.
Jobbade mitt första morgonpass med Pauline i torsdags och fredagen va också ett morgonpass fast då va jag själv och öppnade. Va skit nervös inför öppningen och att jag skulle va själv i 5timmar. Men det gick super bra! :) Trivs jätte bra och alla är jätte snälla och hjälper mig om jag behöver hjälp.
Idag är det dags för första kvällspasset,16-21 är jag uppsatt på. Samma sak imorgon. Ska bli spännande och se hur det funkar på kvällen.. 😃

I måndags va det första lektionen för denna termin och det va Akutsjukvården som fick starta denna termin. Så nu är vi igång! Nästa vecka är det full skolvecka så blir nog inte mycket jobb nästa vecka.

Nu får det bli en eller två koppar kaffe framför Nyhetsmorgon innan jag gör lite hemmasysslor för att vid 14,50 bege mig till bussen för jobb.

.XOXO






Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback