11 Augusti 2014-Nivå 3

God morgon!

Jäkla Pälsk att smitta mig med sin dunder förkylning! Inte vad jag behöver just nu direkt... Suck! Aja,ska ta en kopp te och slå död på förkylningen innan den brutit ut helt.

Idag har jag annat att tänka på. Idag drar nämligen sista terminen igång av utbildningen. Ska bli så skönt att äntligen vara klar i jul och ha en utbildning som förhoppningsvis kommer ge mig ett bra jobb.
Idag är det bara upprop och info om denna termin. Den här terminen inriktar vi oss på ett specifikt område och jag kommer ha Akut sjukvård som inriktning. Inte det jag egentligen vill, men blir nog bra. Får ta specialpedagogiken som enstaka kurs nästa sommar.

Helgen har varit lugn. Kräftis hos mamma o pappa i fredags och då fick jag även träffa min faster för första gången.. 😃 Hon är verkligen en super trevlig,smått crazy och rolig person och det är super kul att hon nu är "en av oss". Välkommen till familjen faster Helene! ❤

Annars har vi inte gjort mycket i helgen. Mest tagit det lugnt då Pälsk varit dålig. Jag har tagit mig en del promenader. En varje dag faktiskt. Måste komma igång inför lchf-loppet som är nu den 23:e. Hejja mig!

O herregud! Måste göra mig iordning och fixa allt. Ska gå till bussen om ca en timme mot skolan.
Later babes!

XOXO








Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback