Städryck..

Vet inte om det är det underbara vädret eller om det är nåt annat, men jag har iallafall gått runt och små städat i lägenheten hela förmiddan. Först fick köket sig en omgång, sen badrummet och nu hallen.
Har satt upp en tavla i hallen och tillomed tagit ner spisfläkt grejjerna och just nu ligger "fläkt skyddet" i varmt vatten o lite rengöringsmedel. USCH va med fett det samlas där asså.. =/ Började ju nästan må illa av allt fett... Usch! 
 
Har rensat bland våra jackor och nu hängt in vinterjackorna i garderoben, även vinter skorna åkte in där. Fram med våren! =) Vilket påminde mig om att jag måste ha en ny vår jacka. Har visserligen min skinnjacka som jag köpte i höstas, men den är lite för varm dagar som denna. Så en ny vårjacka måste införskaffas. Ett par vårskor också kanske? ^^ 
 
Oj, ser nu att tiden bara sprungit iväg. Den är redan halv 2. Men man brukar ju säga att tiden går fortare om man har kul/håller sig sysselsatt. 
Nu ska jag ta och sätta mig i solen igen. Har tagit lite små pauser under mitt städryck, men nu får det vara bra för idag, nu ropar solen =) 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback