Promis.

40 min efter bestämd tid så dök mamma upp.. Att man alltid ska få vänta på henne! Hon och klockan går inte så bra ihop som sagt. 
Nåväl, när hon väl kom så satte jag fart på henne och drog med henne på en längre runda än vad hon tänkt. Det första hon sa när hon kom va "Vi tar den lilla rundan va?", haha trodde hon ja. eller ja, för min del blev det den korta rundan, men för henne blev det den lite längre rundan. Jag hade lätt kunnat gå längre (och snabbare), men jaja fick en promis i solen på ca 3.3km iallafall. Bättre än ingenting ju! Imorgon kör jag den längre rundan och i snabbare tempo. =) 
RunKeeper-appen dog när vi nästan va hemma typiskt nog, men då jag har gått den här lilla rundan förr så vet jag att den är ca 3.3km..
 
Va underbart skönt att gå i solen och känna hur den faktiskt värmde lite. Mina nya dojjor är super sköna och nu känns dom inte lika trånga längre, nu har jag gått in dom. Så nu är det bara att powerwalka så att jag får den där rumpan och dom där låren som Annie sa att jag skulle få med dom här dojjorna. ;P 
 
Tog mig lite kvarg och hallon när vi kom tillbaks från promenaden, men blev inte mätt så tog mig 2st finncrisp med färskost och skinka också. Nu är jag mätt och ska göra mig lite kaffe och gå ut och sätta mig i solen en stund. Så skönt ute ju! =) 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback