30 April 2014- VALBORG!

"Vintern rasat ut bland våra fjällar,
drivans blommor smälta ner och dö.
Himlen ler i vårens ljusa kvällar,
solen kysser liv i skog och sjö..."


Då var det dags för årets Valborg. Vädret kunde ju gärna fått va bättre, men så länge det inte regnar eller så så är jag nöjd. Lite kyla kan jag leva med, är ju bara klä sig varmt. 

 

Kvällen kommer nog bli en lugn kväll. Patrik och kanske mina föräldrar kommer över hit för lite grillning och sen blir det en promenad ner på byn för att se på brasan och fyrverkerierna. Enligt tradition här i Sigtuna så kommer brasan vara ute på vattnet. Brukar vara väldigt mysigt och massa folk. Blir nog en sväng till stammisstället också, men det kommer bli en lugn kväll, iallafall för mig, dom andra kan jag inte tala för =P 

 

Funderar på att köra ett lite hemma träningspass dagen till ära. Va ett tag sen sist. Måste verkligen komma igång med träningen igen. Iallafall sätta fart med box/kampsport träningarna igen. Kanske drar dit på lördag, vi får se. Älskar verkligen dom träningarna. Kör alltid slut på mig själv och har skit kul. Jo, måste köra igång med den igen. Saknar brudarna där juu! =P 

 

Tror jag ska ta och slå igång lite musik och fixa och trixa här hemma. Skulle behöva bädda rent i sängen och slänga in en tvätt i maskinen.Men tror faktiskt att det blir ett litet träningspass först. Så fram med yogamattan,handledsvikterna,gummibandet och hopprepet! =) 

 

Ha en super trevlig valborg gott folk! =) 

Förra årets brasa.
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback