3 April 2014-Sängen.

Oj, va tiden sprang iväg! 
Klockan är redan halv 12 och jag ligger fortfarande kvar här i sängen.. ^^ Vaknade dock strax efter 9, men ändå.. Har käkat frulle framför lite Top Model Sverige och såklart spelat spelet på FB som jag typ blivit beroende av. IT girl, nån annan som spelar det, eller är det bara jag som fastnat?
 
Borde nog röra fläsket från sängen och ta tag i lite tvätt och allt det där vanliga. En kopp kaffe till skulle ju också sitta fint. Plugga? Jo, det också, men så svårt o göra det när jag inte har böckerna. till nästa termin ska jag se till o ha ALLA böcker redan innan termin starten. det är sista terminen och det är den som verkligen gäller. 5 veckors praktik, hela veckorna och förmodligen massa inlämningar. Så till sista terminen ska jag vara mer förberedd. 
 
Nej, upp o hoppa nu Veronica! Här kan du inte ligga hela dan! 
 
CIAO! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback