24 April 2014-Sluta skjuta upp saker!

Idag tog jag mig i kragen och stannde uppe när Pälsk gick. Låg visserligen kvar i sängen men så till så att jag inte somnade om. gjorde mig en tidig frukost och har haft Nyhetsmorgon på medans jag avnjöt frukosten. 
Ett tema dom hade idag var "Sluta skjuta upp saker- gör det du ska nu!" och det gav mig en liten tankeställare om att jag nog borde sätta mig ner med lite skolarbete idag. Har skjutit upp det allt för länge nu och det börjar bli liite bråttom om jag ska hinna få in allt innan denna termin är slut, och om jag ens ska kunna komma upp i nivå 3 till hösten. 
Så därför ska jag nu sätta mig med lite skolarbete. Skulle egentligen ha gått över till Annelie nu på förmiddagen, men vi sköt upp det till imorgon istället, men jag SKA plugga ändå. Börjar med attgöra klart en studieuppgift i Vård-och Omsorg som jag påbörjade för typ 2 veckor sedan.. =P 
 
När jag är klar med det så får det bli solen. Lika underbart väder idag och ska tydligen vara samma väder hela helgen, vilket passar bra för vi har planerat in grillning med mina föräldrar på lördag och ett besök på Våfflan nere i hamnen för att avnjuta lite rosé. =) 
Men nu blir det plugg,kaffe och musik en stund. Måste verkligen se till att hitta någon motivation igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback