2 April 2014-Sol tisdag..

Solen lyser,det är klarblå himmel,fåglarna kvittrar och så gör även jag. =) 
Sitter här och sjunger för mig själv. Lejonkungen är jag inne på just nu. Haha. För er som inte vet det så älskar jag ju att sjunga och har gjort det så länge jag kan minnas. Det är verkligen ett utav mina största intressen och mitt allt. <3
 
Tisdag, en solig och underbar sådan. Idag somnade jag aldrig om när Pälsk gick och har nu under morgonen avnjutit en smarrig lchf frukost. 2 kokta ägg med majjo,en hallon smootihe (frysta hallon,grädde,rysk yoghurt och lite röd mjölk) och självklart en kopp/mugg fet kaffe. Bara älskar dessa lchf frukostar, det bästa på hela dagen ju och det som är ännu bättre är att jag håller mig mätt i flera timmar. =) 
 
Inväntar min kära mor som ska komma hit för att ta en promenad med mig i det underbara vädret. Efter promenaden blir det lite "fika"/lunch här hemma med henne. Hon ska även få kolla igenom papperskassen med kläder som jag skapade igår. Rensade nämligen bland mina kläder och det blev en hel papperskasse med kläder som blivit för stora eller som inte satt som dom ska längre. Super kul ju när man testar kläder som förr var antingen för små eller som satt tajt och som nu är för stora eller sitter för slappt. Det är lycka på hög nivå! =) När man ser sånna resultat så kan man ju inte annat än att må bättre och bli glad.
Nu fortsätter vi såhär så kommer jag snart ha nått mitt första mål. Har bara 1,5kg kvar till mitt första mål och 6,5kg kvar till mitt "sommar-mål". Hejja, Hejja! 
 
Skriver kanske mer senare, nu ska jag fixa lite här hemma innan mamsen kommer. 
Ha det bäst alla solstrålar ! =) 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback