16 april 2014-Nivå 3

God Morgon!
 
Somnade igår med en dunder migrän och vaknade med samma skit. Kul då att man inte har varken alvedon eller något annat hemma.. Suck! Får bli att hinka i mig vatten i mängder under dagen och se till så att det kanske går över, annars blir det en sväng till apoteket senare i eftermiddag. 
 
För att ge mig lite ny motivation så har jag nu sökt nivå 3 i utbildningen. Den sista nivån och det fick bli med inriktning på Akutsjukvård. Inte det jag vill och hade planerat egentligen, men då dom tagit bort Specialpedagogik inriktningen i nivå 3 och jag inte får tag i rektorn om att läsa den inriktningen på annat håll så gjorde jag såhär och tog Akutsjukvården istället. Förmodligen så kommer man kunna läsa Specialpedagogiken som enstaka kurs nästa sommar, så kommer nog läsa den då istället. Vill ju så gärna ha den inriktningen och kursen. 
Men nu satsar vi på Akutsjukvård i höst. Kan ju kanske bli spännande trots allt. Vet att det kommer ske en 5 veckors praktik på något utav de "större" sjukhusen här i Sthlm och det kan ju vara spännande, får se vart jag hamnar då. 
 
Shit vad mitt huvud värker! Känns som att det ska sprängas. Skulle behöva göra klart en studieuppgift i vård-och omsorgsarbete, men tror inte jag kommer palla det idag, inte med denna huvudvärk.. =( Så istället tänkte jag nu fixa lite med tvätt och rensa ur vårt skoskåp som Mickis ska komma och köpa av oss i eftermiddag. Vi ska skaffa nåt annat att ha i hallen som förvaring istället. 
När jag gjort detta så får det nog bli sängen och en film, och massa vatten... Hatar verkligen dessa migrän dagar!! 
 
På återseende! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback