14 April 2014-Mormor 88år! <3

Då har en helg svept förbi och det har varit en väldigt mysig helg. 
Känns som att vi spenderat hela helgen med Patrik och Ludwig.. Började med att vi va hos P i fredags och bara tog det lugnt. Lördagen blev en riktig mysdag för mig och Ludde. Han och P kom över hit redan vid 8.30 tiden på morgonen och lite senare så drog P och Pälsk iväg till Märsta för att handla lite balkongmatta till P. Jag och Ludde stannade hemma, tog oss en promenad i solen och när vi kom hem från den så sov han en stund i vagen, då passade jag på att sno lite mer d-vitaminer av solen. När dom väl kom tillbaks från Märsta så begav vi oss upp till P och där sattes det igång med att fixa mattan till hans balkong, vilket bidrog till en hel del skratt då allt inte gick som man tänkt ;P 
 
Kvällen bjöd på "grillning". Tanken va att P och barnen skulle komma över och käka med oss. Men sjukdom hos Julia satte stop, vilket bara va bra för gasolen till grillen visade sig vara slut och jag och Pälsk fick steka köttet istället, men smakade bra det med. Blev en lugn och mysig hemma kväll för mig och pälsk med film och Gladiatorerna. 
 
Igår var det stora städ-söndagen. Vi gick upp till P en stund på morgenen och gick sedan hem och storstädade. Så nu är det rent och fint här hemma igen. Lite senare på eftermiddagen kom P förbi på en kaffe. 
 
Idag är det måndag. Ny vecka, nya tag. Är påskvecka dessutom och inte nog med det så fyller min underbara mormor 88 år idag! =) Stort grattis till dig världens bästa mormor! <3 
Skulle ha varit iväg på kalas hos henne igår,men då hon hade feber och var hängig så ställde hon in det. Men får ju träffa henne på lördag ändå, för då kommer hon hem till mamma och pappa för att fira påsk. 
 
Idag skulle jag behöva plugga lite. Har muntligt prov i Psykiatri imorgon bitti och jag känner mig inte alls redo för det, långt ifrån... =/ Har en del annat som jag skulle behöva få gjort och ivägskickat också. Får se hur mycket jag hinner/orkar med under dagen. Men något ska jag nog få gjort. 
 
Ha en underbar dag i det underbara vädret! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: angelica

Lilleplutt ♥

2014-04-15 & 09:01:31
URL: http://snultan.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback