11 April 2014-Träningsvärk

Tjollahopp! 
 
Va några dagar sen sist, men jag har haft fullt upp med annat. Har pluggat en hel del och har dessuton haft skola. Specialpedagogik i onsdags och igår var det Vård-och Omsorg. Igår hade vi dessutom "prov" i diabetes, som jag fick reda på i typ måndags. Haha. Men faktiskt så kändes det bra när jag lämnade in mitt "prov", svarade på alla frågor utom en, så det måste ju vara bra. ;P Faast på vissa frågor så chansade jag hejvilt, men bättre det än att inte svara alls. =) Så nu är det bara vänta på domen, som vi förmodligen kommer få på nästa (och som då är den sista för denna termin) lektion. Men men, det får bära eller brista. 
 
Idag skulle jag egentligen ha haft prov i Psykiatri, men då man fick välja om man ville göra det skriftligt idag eller muntligt på tisdag så valde jag muntligt på tisdag. Eftersom att jag fick reda på att det var prov i måndags så känner jag att jag vill ta det på tisdag, då hinner jag förhoppningsvis plugga lite mer och kanske få ett bättre resultat. =P 
 
Idag är det fredag, det är grått och regning ute men gör inte mig så mycket eftersom att jag ändå tänkt stanna inne hela dan och försöka få lite pluggande gjort. 
Träningsvärk har jag också i heeeela kroppen. Tog mig nämligen en lång promenad in till Märsta igår och mötte upp Pälsk. Hann längre än vad jag tänkt och det slutade med en ca 6km och en timmes promenad. =) Va väldigt skönt, men idag känns det. Måste verkligen komma igång igen, men trots att jag inte alls tränar lika mycket som jag gjorde förra året så visar det resultat på vågen. Har nu bara 1kg kvar till mitt första "mini-mål"! =) 
Så måste ju få säga att LCHF is the shit för mig! =) Sen vad ni andra säger och tycker bryr jag mig inte mycket om.. Men tack för omtanken! =) 
 
På tal om LCHF. Testade nåt nytt imorse till frukosten. Microbröd! Va skeptisk till det innan, men jädrans va gott det va. Smakade nästan precis som ett "vanligt" bröd. Hade på lite majjo och ägg och drack självklart en kopp fet kaffe till det. Mätt är bara förnamnet! Åt detta runt 9.30 och jag är inte ens början till hungrig än. =) 
Slänger upp receptet på detta lite senare under dagen. 
 
Tvätten är igång och även så disken, så nu ska jag plocka fram lite skolarbeten, dra igång musik, fylla på kaffekoppen och försöka få lite pluggande gjort. 
 
Ha en bra fredag alla goa människor! =) 
Peace and love to you all <3
 
Veckan i bilder.
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback