1 April 2014-April,April!

Det är idag som jag skulle kunna dra iväg nåt som "Jag är gravid", "Jag ska flytta till Afrika" eller typ "Jag är gay", men näää känns inte riktigt min grejj att luras. Visst idag får man tydligen det då det är 1a April, men nä, jag hoppar detta. Men är ju sjukt komiskt hur många som lagt ut på Facebook idag att dom är gravida, har alla jökat samtidigt eller ? =P Haha.. 
 
Jaja, idag tog jag mig en rejäl sovmorgon. Vet inte hur det kommer sig, men jag va sjukt trött och kände mig typ sjuk imorse.. Hade ont i hela kroppen och mådde illa och huvudvärk. Vaknade till o från mellan 06-09.30 och när jag vaknade till och såg att klockan var 09.34 så tyckte jag att det var dags att gå upp och ta tag i dagen. blev dock liggandes kvar i sängen en stund. 
Gjorde mig en frukost och kollade på lite Top Model Sverige. Har nu precis slängt in en tvätt och hängt upp den som låg i maskinen. Ska ta itu med disken snart också. Skulle behöva plugga, men får inte tillgång till böcker förräns imorgon, så imorgon gräver jag ner mig i skolböckerna och hoppas att jag kan få en hel del gjort. 
Idag får det bli en lugn hemma dag.Måste duscha känner jag. Haha =P 
 
Föressten! Om det är någon som vet nåt extra jobb till mig så hojta till! Är ute efter nåt extra att ha på sidan av pluggandet. Har visserligen Hällsbo skolan, men där blir det inte så ofta. Skulle va både skönt och bra att ha nåt på helger eller så, nån dag i veckan.. Så om det är nån där ute som vet nåt så hojta till ! =) 
 
En kaffe på detta vore inte dumt. Kaffe och musik, så ska jag nog ta mig igenom denna dag också. =) 
HEIPA! 
 
Tog oss en promenad i skogen med våra små vildar igår kväll... 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback