Stjärna i kanten *

Ger mig själv en liten stjärna i kanten då jag ÄNTLIGEN satte mig och pluggade lite. 
Inte mycket, men gjorde lite iallafall. Gjorde ett test om basala hygienrutiner och klarade det överförväntan. 9 av 10 rätt på sluttestet. Tjohoo! =) 
 
Nu sitter jag här och väntar på mamsen och lillebror. Tror iallafall att lillebror kommer med. Hoppas det då han åker hem till sitt Linköping imorgon. ='( Men han och hans Becca kommer upp igen på höstlovet, och det är ju om 3 veckor. =) 
Ryktet går om att min kära morbror Anders kommer vara hos mormor när vi kommer dit idag. Super kul ju då man inte träffar honom sådär jätte ofta. 
 
Magen värker. Har gjort det hela morgonen.. =/ Ska ta mig en alvedon och en smörgås så kanske det blir bättre. 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback