Kaffe och plugg.

Tog mig upp ur sängen och satte igång en kanna kaffe och fixade lite i köket medans det fick rinna ner. 
Tänkte ju plugga lite idag och började med att se på avsnitt 3 av Sveriges bästa äldreboende. Ett helt fantastiskt program. Verkligen ett program jag rekomenderar. Blir alltid så peppad och mer inspirerad efter att jag kollat på ett avsnitt. Väcker många känslor.. 
 
Längtar tills jag ska ut på min APL (praktik) nu v.40 och sen varje ons-tors i 5 veckor. kommer ha min APL på hemtjänsten här i Sigtuna och ser verkligen fram emot det. Ska bli skojj. =) 
 
Nu måste jag sätta mig med lite studieuppgifter. Men först blir det att fylla på kaffekoppen ;P 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback