Dags för helg!

Sådär, då var veckans inlämning klar och inskickad. Har egentligen en sak till att göra, men den ska lämnas in på tisdag under lektionen och det är en lättare uppgift som jag tänkte göra på typ måndag morgon eller så. 
 
För nu tänker jag ta helg! =) Bara så att ni vet det ;P 
Tänkte börja min helg med att göra mig en lika sen frukost idag som igår. Asså, måste bli duktigare när det gäller det där med frukost. Har slarvat hela veckan. Pluggandet har tagit all min tid på förmiddagarna. Nästa vecka kommer det bli bättre, för då är det skolvecka och då kommer jag automatiskt äta frukost. 
 
Det blir tydligen loppis i Väsby imorgon. Låter ju skojj. Skojj med lite nya ställen. 
Ok, nu börjar min mage kurra lite. Med andra ord, dags för frukost/lunch = brunch ? =P 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback