5September2013

Hej! 
Ber så hemskt mycket om ursäkt för att det inte dök upp något inlägg på hela dagen igår. Men jag hade fullt upp med mitt pluggande och satt i stort sätt hela dan med studieuppgiften i Hälsopedagogik som ska vara inlämnad den här veckan. Nu är den klar och inskickad, men dessvärre måste jag börja kolla på uppgifterna i Vård- och omsorgsarbete idag. Dom ska visserligen vara klara v.38, men för att slippa stressa nästa vecka, när det dessutom kommer en uppgift i medicin 1 också, så börjar jag kika på det lite idag. Bättre att vara ute i god tid än att behöva stressa.
 
Idag fick det bli frukost i sängen. Känner mig hängig, nere, sjuk och har gjort det i snart 3 dar. Ont i hela kroppen och har typ ingen kraft alls till nåt. Är trött och känner mig bara nere. =( Kan ha att göra med att dom veckorna vi inte har några lektioner så sitter jag bara här hemma och pluggar i stort sätt hela tiden. Har ingen att prata och känner mig faktiskt ensam. =( Men jaja, det går väl över. Är väl den klassiska höst deppen som slår till. 
Suck! 
 
En promenad kanske inte vore så dumt. Då får jag ju frisk luft samtidigt också. Känner mig så instängd här...
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback