2September2013

Idag är det inte bara en vanlig måndag. 
Det är lillebror MARTINS 18årsdag!!! =) Stort grattis till dig underbara och bästa lillebror! =)
 
Sådär. Har gjort mig lite frukost bestående av rysk yoghurt med Paulins musli. Super gott och en bra och stadig frukost. Ska om ca en timme bege mig mot bussen och åka på nån information från MAS i skolan. Har ingen aning om vad det är, men blir säkert intressant. 
Igår skickade jag in min första inlämningsuppgift och det tog ca 3 min innan jag klickade på "skicka knappen". Så sjukt nervös för hur det ska gå. Scary like hell! 
Idag ska jag börja med nästa inlämning. 
 
Gårdagskvällen blev lite annorlunda. Jag och mamma spenderade den på Universitets djursjukhuset med vår lilla Bruno. Han började bli häning redan i lördags morse. Tappade matlusten,verkade ha ont någonstans och mådde inte alls bra, så vi åkte till veterinären. Det visade sig att han förmodligen slagit i ryggen och därför inte ville räta upp ryggen,bajsa eller äta.. Han fick en smärtlindrade spruta och verkar idag må bättre. Så skönt at tdet inte var nå allvaligare... 
 
Nej gott folk, här har jag inte tid o sitta o dega. Måste göra mig iordning. 
 
Ha d! 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback