26September2013

Först och främst! 
 
Vad är det för en dag, är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Stichi's födelsedag! Hurra hurra hurraaaa!!! <3
Idag fyller vår frybenta storprins 6år! Shit vad tiden springer iväg, snart kommer han hem med första tjejen och ska ha moppe... ;P Haha.. 
Grattis älskade prins! <3
 
 
Igår hängde jag hela dagen på Centralskolan i en utav förskoleklasserna, och en sak jag lärde mig var att jag ALDRIG ska jobba med yngre barn, spec. inte 6åringar. Super söta o goa, men shit va dom för liv! Va helt slut i skallen när jag kom hem och huvudvärken kom efter bara nån timme arbetad. Nej, tacka vet jag mina äldre små troll. =) 
Men det var super kul att komma dit och mötas av kramar och "jag har saknat dig" ord. Det är sånt som gör en glad. En liten 1a som jag hade i sommras på fritids blev jätte besviken när han fick veta att jag inte skulle vara i hans klass.. Lilla älskling då! 
 
Idag MÅSTE, ja verkligen MÅSTE jag plugga. Börjar känna mig lite stressad. Men sen så komemr ju lillebror upp idag och skulle vilja åka med pappa och hämta honom på centralen senare. Kanske kan hinna med det ändå. =P 
Ska bli så kul att träffa lillebror. Saknat honom på tok för mycket! 
 
Men först blir det lite kaffe och plugg. Lika bra att sätta igång redan nu.. 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback