23September2013

Hejsan hallå i stugorna! 
 
Då var det dags för en ny vecka med nya tag. Jag har börjat veckan med en liten sovmorgon, en promenad och en god frukost. Nu ska jag om en stund sätta mig och plugga lite. 
 
I lördags var det som bekant Topploppet. Jag tog mig runt på en helt ok tid. Slog tiden jag hade på Vårruset, men hade velat ha en bättre tid. 42min prick blev tiden. Jaja, jag tog mig runt iallafall. =) 
Var kul att träffa gamla kollegor från Central också. Vi är ett underbart litet gäng som nu riktar in oss på Vårruset 2014 ;P 
 
Den här veckan är det ingen skolvecka. Så blir att plugga hemma. Nästa vecka är det dags för praktik. Ska bli skojj. 
Åhh vad jag längtar tills på lördag! Då är min underbara lillebror här uppe för att bli firad. Han har fyllt 18 och på lördag väntar bowling,middag och utgång. Han kommer redan på torsdag och då ska jag krama ihjäl honom. Har inte träffat honom på typ 2 månader..Min lilla gosepöjk! 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback