18September2013

Det har hänt. För första gången på väldigt länge så somnade jag om efter att ha gått upp med Pälsk vid 06-tiden. skönt som faen att sova lite längre för en gångs skull. Men nu är jag ju ännu tröttare. Haha.. Men en kopp kaffe ska nog ordna upp allt. 
 
Igår var det en hel dag i skolan och e nsuper seg sådan. Känns som att jag lika gärna hade kunnat stanna hemma. lärde mig inte direkt jätte mycket just igår. Lite genomgång bara. Men såklart så fick vi lite mer uppgifter att göra. Ska sätta mig idag med lite plugg. Har inget som ska vara inlämnat denna vecka, men har lite studieuppgifter o lite som ska läsas. 
 
Skulle egentligen ha en datalektion i Vård o Omsorg nu på morgonen, men vi som känner oss säkra med hur allt går till behövde inte komma idag. Vi gick igenom det mesta igår så. Jag stannar hemma idag, imorgon har vi en föreläsning som inte är ett måste att gå på men skulle va kul, kanske. Näringslära. Får se vad jag bestämmer mig för..  
 
Måste ta en alvedon. Känner att en huvudvärk är påväg... =(

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback