12September2013

Sådär ja, då var min vardag och mitt liv komplett igen. Jag har mitt kaffe. =) 
Slängde ut kaffemaskinen och drog fram kaffebryggaren, till min lycka kom Pälsk hem med bryggkaffe igår när han kom hem. Så imorse vid 7 tiden gjorde jag iordningen en hel kanna med kaffe. Inne på 2a koppen nu. 
Tänk va glad man kan bli av lite kaffe. Nu kommer det gå lättare med pluggandet. 
 
Appropå pluggandet... Fick mina resultat av mina första inlämningar i Medicin 1 och Hälsopedagogik igår. På uppgift 1 i Medicin fick jag ett D (som motsvarar ett G+ i min värld) och på uppgift 1 i Hälsopedagogik fick jag ett C (ett VG) ! Asså tyck att jag är löjlig, men jag blev typ överlycklig av det där C'et ! Har aldrig varit en plugghäst och har typ alltid fått G (godkännt) på inlämningar och prov, nu drar jag till med ett C (VG) på FÖRSTA inlämningen! =) Asså, jag är faktiskt stolt över mig själv och blev nå sjukt peppad på att bara ge gärnet nu med pluggandet. Ett D (G+) är också bra förstås. Blev ju godkännt iallafall. =)
 
Sånt här gör mig så sjukt peppad! Ska snart sätta igång med att göra klart Uppgift 2 i Medicin och hoppas där på ett lika bra resultat. 
 
Ska försöka klämma in lite träning idag också. Om jag inte hinner nu under dan så blir det iallafall en löparrunda i spåret ikväll med Pälsk..
Nämen, kom på nu att jag inte ätit nån frukost än. Men är inte ens hungrig. Måste va kaffet som mättar. Får nog bli en brunch lite senare istället. För nu ska jag sätta igång med pluggandet. Fylla kaffekoppen, slå igång musik och dyka ner i Medicin boken. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: angelica

Det är det som är så bra med omvårdnad utbildningen, lätt att få högre betyg just för att det är INTRESSANT o man använder mycket eget huvud när man skriver :) så minns jag utbildningen iaf. värre är det ju med basämnen :P

Svar: Ja, men så är det ju. =)
Vonna

2013-09-12 & 14:22:38
URL: http://snultan.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback