11September2013

Sitter här och vräker i mig min frulle. Kvarg med musli och kanel fick det bli denna morgon. 
Tog mig en "sovmorgon" idag och låg kvar i sängen till ca 8.30. Då steg jag upp och körde ett intensivt träningspass. Lite hopprep, gummiband, plankan, situps, rygg/mag/benövningar och självklart en jägarvila som avslutning. =) Efter det lilla träningspasset drog jag på en ansiktsmask och ställde mig sen i duschen där det fick bli lite kroppspeeling och fotvård. En lång härlig dusch. 
Har med andra ord haft en riktig mysmorgon men ändå fått mycket gjort. Duktig tjej! =) Nu ska jag bara äta upp min frulle och sen blir det att dyka ner i skolböckerna så jag blir klar nångång. Satt igår och skrev om diabetes och ska idag börja skriva om en annan vanlig sjukdom. Har bara inte kommit på vilken än.. =/ Några förslag? 
Måste börja kolla på våra andra uppgifter som ska vara klara till nästa vecka också. Det är lite som ska läsas eller kollas på, så inga jätte stora uppgifter. 
 
Föresten. Trodde att jag skulle slippa praktiken den här terminen då jag redan varit på ett äldreboende, men igår ringde en dam från skolan och sa att jag har fått en praktikplats. På Sigtuna Hemtjänst blir det. Ska bli kul. Alltid kul att komma till nya ställen, och har jag tur kanske jag kan få in en fot där och börja jobba lite extra, det hade ju inte varit helt fel ;P 
 
Vill dessutom idag tillägna mina tankar till dom som föll offer och deras anhöriga under World trade center attacken för idag 12 år sen.. Även tankar går till Anna Lindh som idag för 10år sen mördades. =( 
R.I.P

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback