Plugg-måndag.

Nu har jag suttit i stort sätt hela förmiddagen med min medicin uppgift som skulle ha varit inlämnad för 2 veckor sen ^^ Har kommit en väldigt bra bit på vägen och är snart klart. Har gjort klart 1 tredjedel av del två i uppgiften. 
Satsar på att få den klar imorgon så att jag kan åka och lämna in lite uppgifter i pappersformat på skolan också. går ju inte att bara skicka in via mailen inte... Lite måste vi ju få röra på oss. =P 
 
Mamma kom förbi en sväng också. Hon ville ha hjälp med sitt CV och personliga brev. Så jag slängde ihop det till henne lite snabbt och såg til latt hon fick det iväg skickat. 
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och gosa ner mig i soffan och glo på tv. Har min tv stund mellan 06-09 på morgonen och mellan 14-16.30 på efter middan.. Haha..Viktigt det där med rutiner. 
 
Hej sålänge! 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback