Nystart.

Dåså, då har jag gjort klart första delen av förra veckans inlämning i medicin. Nu är det bara dom där jävla 50 sidorna kvar... Hujedamej! 
Åt nyss, eller ja för ca en timme sen, en god "omelett-rulle" med tonfiskröra. Smarrigt värre! Vissa dagar går det hur bra som helst med att äta efter LCHF, men inte varje dag om jag ska vara ärlig. men jag försöker iallafall. Det är till middag som jag brukar falla dit ^^ Men sålänge jag inte svullar i kolhydrater så är det väl kanske ok? =) 
 
Saknar att träna och pratade med Pälsk om det igår. Saknar våra löprundor i spåret och hur jag svettades på gymmet eller på boxträningarna. Så nu har vi sagt att vi ska börja träna tillsammans igen och den här gången blir det förmodligen på Sats. Jag har visserligen mitt gymkort på Fitness24seven, men känner att jag vill börja om och testa på nåt nytt. Så snart kommer ni kunna se oss svettas nere på Sats här i Sigtuna. ;P Hehe. 
Har även bestämt mig för att istället ta bussen hem från praktiken varje onsdag och torsdag så ska jag ta mig en promenad. Det är ju faktiskt inte så långt.. Tar bara ca 20-25 min att gå. Så imorgon blir det en promenad hem när jag slutat.
Är livrädd för att gå upp alla kilon igen som jag har gått ner! =/ Jag ska inte dit igen!! 
 
Nähe. Ska slänga mig in i en dusch nu och sen mysa ner mig i soffan och invänta pälsk. Det vankas bilaffärer ikväll vad jag har förstått. 
 
Over and out! 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback