Hemmafru.

Efter att ha i stort sätt legat i soffan eller sängen i ca 3 veckor så samlade jag idag kraft och lekte lite hemmafru. 
Jag började med att plugga lite, satte sen igång med att städa köket,satte igång en diskmaskin och har nu fixat med tvätten och slängt in ny tvätt i maskinen som går för fullt. Ska snart dra fram dammsugaren också och bädda sängen.
Märks att jag tappat med träningen, för blir helt svettig bara jag städar lite. Men har hört att städning också är träning =) 
Nu har jag iallafall satt mig ner en stund, känner att den där huvudvärken som jag hade hela dagen igår och i natt börjar komma smygandes igen. Ska ta mig en tablett och kanske lite lunch.. Nä först ska jag ta en sväng om med dammsugaren, sen får det bli lunch..
Skulle fan vilja rensa ur hela lägenheten... Känns som att det bara ligger massa skräp överallt som aldrig används... 
 
På återseende! 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback