Hemleverans.

Har man världens bästa svärfar eller har man? =) 
Han kom förbi med en hel kartong alvedon,visserligen på små order av Fredrik men han åkte på sin arbetstid iväg och köpte alvedon till mig och min onda mage. Hur gulle är inte han? =) 
 
Tog mig 2st och nu känns det lite bättre. Fortfarande ont, men inte lika ont som innan. Har dock börjat få ont i lungorna. Bara det inte är lunginflammation jag åkt på.. =/ Det har jag då inte tid med!
 
Har tillbringat hela förmiddagen i soffan framför Skilda världar, och det tänker jag fortsätta med ett tag till. Vill verkligen inte ha såhär ont och va dålig. Så därför har jag en super slappar dag och inte lyfter ett finger. Inte mer än nödvändigt iallafall. 
 
Back to Skilda Världar! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback