ÄNTLIGEN!

Som jag har slitit med denna inlämning.. Det har varit tårar,svett,huvudvärk och svordomar, höll på att slita av mig håret där ett tag, typ, men nu är den äntligen klar och inskickad för bedömning. Dock 2 veckor försent, men den är inskickad iallafall. Nu ska den bara skrivas ut också och lämnas in. Men det är ju ingen konst direkt, så länge den är inskickad. 
Happy girl! =) =) 
 
Nu ska jag ta mig en välförtjänt lunch och kolla på nåt avsnitt av Skilda Världar. Har egentligen mer plugg att göra, men just nu känner jag mig tok nöjd och tar resten på fredag. Har inga inlämningar som skulle ha varit inlämnade förra veckan eller så just nu. Nu har jag bara dom där "extra uppgifterna" som ska göras, men det är inte lika bråttom med dom. Eller jo, nån kanske, men orkar inte det nu. 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback