9Oktober2013

Tjollahopp! 
Blev en kort praktikdag idag, vilket passade bra, för då fick jag lite tid till att plugga. Tjoho! 
Men nu känner jag att jag pluggat färdigt för dagen. =P 
Ska om en stund ta itu med tvätten och sen blire soffan för hela slanten innan det är dags att böja med dagens middag. 
Ska slå på stort idag. Ska göra egen panerad(lchf-panering) torsk. Fick nämligen en hel påse med fisk igår av Fredriks chef. Så nu har vi en hel fryslåda full med fisk. Jädrans vad vi ska bli kloka ;) 
 
Imorgon är det också praktik och då blir det med min handledare som var ledig idag. Tycker faktiskt att det är helt ok att ha min praktik på det här stället,i hemtjänsten. Så söta gubbar och gummor man möter på..
 
Fick ett samtal.. Min fina vän Madde är förmodligen på ingång för en snabbvisit innan hon ska hämta sitt troll från dagis. Eller så kanske det blir efter och då får jag ju även träffa på detta lilla charmtroll. =) Inte varje dag man träffar dom två brudarna nu för tiden. =( 
 
Tog mig en promenad hem från praktiken. Precis som jag planerat. Duktigt Veronica! ;P 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback