7Oktober2013

Blev ännu en mys helg. En mys helg med massa vin och god mat. 
ryktet om middag hos Patrik i lördags stämde och vi blev bjudna på en super god lasange,vin och underhållning i form av dragspel och folkmusik. ;P 
Asså dessa två karlar tillsammans! Dom är som Bill och Bull, Helan och Halvan, Trasan och Barnane! Ni kan bjuda på er själv ni. =)
 
Igår var det söndag och det var för min del en riktig hemma mys dag. Pluggade lite,fixade lite tvätt, men låg annars mycket i sängen och hade ont i magen. Pälsk gjorde iordning en smarrig middag. Stekt fläsk med löksås och potatis.. Men efter den middagen fick jag ont i magen igen. Måste komma ihåg vad jag proppar i mig nu för tiden. All mat är ju inte bra för gallan...
 
Idag skulle jag ha träffat tjejen jag är kontaktperson till men då jag har en "ont i magen dag" så avbokade jag det och vi riktar nu in oss på svampplockning i helgen .=)
Nu ska jag ta mitt täcke,göra mig en kopp kaffe, ta min medicin bok och lägga mig i soffan. Har ca 50 sidor i medicinboken som ska läsas. Egentligen förra veckan, men tar det denna vecka istället. 
 
Älskling tog en super fin bild på mig och P i lördags när vi va där på middag. 
Underhållning.
 
Vill även tillägga att jag har världens underbaraste karl! 
Älskar dig Fredrik. Nu och för alltid! <3 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback