31Oktober2013

God morgon!

Ligger fortfarande kvar i sängen men har redan ätit frukost då jag måste fasta mellan kl 07-15 idag. Så fick bli en dunder frukost bestående av 2st lowcrab smörgåsar med ost och skinka, lite rysk yoghurt med müsli och en stor kopp te med en tesked skurin(nyttigt sötningsmedel). Var riktigt gott och jag njöt verkligen, eftersom att jag nu varken får äta eller dricka eller nånting föränns efter kl 15 i eftermiddag.
Varför måste jag fasta idag då kanske ni undrar? Jo i eftermiddag är det dags att ta reda på hur stor/mycket gallsten jag har, och det genom ett ultraljud. Hoppas verkligen att dom också kan hitta en lösning på detta djävulska påhitt!
För att koppla bort att jag är hungrig nu fram tills kl 15 så tänkte jag försöka sova/vila så mycket som jag bara kan. För jag blir hungrig om jag aktiverar mig. Så en lugn förmiddag får det bli.
Mamma och lillebror ville tydligen åka tidigare in till Uppsala och titta runt lite, så innan läkarbesöket blir det en sväng i Uppsala. Men dom ville inte åka förräns vid 12-tiden, så har några timmar att slå död på.

Over and out för now!




Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback