29Oktober2013

Good morgon !

Vilken jävla natt det har varit! Stichs har vid 3 tillfällen velat gå ut, för att käka gräs? Självklart är det jag som har fått gå upp och släppa ut honom.
Jag har haft en djävulsk huvudvärk och sovit kasst. Nu ligger vi här, jag och mina prinsar i sängen och kollar på tv. Bruno ligger som en liten bebis i min famn, på mitt bröst. Så mysigt! Ska nog ligga här en stund till innan jag ska upp och röra lite på fläsket, ta mig ett morgonträningspass, sen blir det att plugga hela dan. Kanske får jag besök av lillebror och Becca. :-)

Ska nog göra mig en kopp te. Köpte ju det nya blåbärs muffins te:et i helgen. Super gott verkligen!
Bruno har nu krupit upp så att han bokstavligt ligger på mitt bröst,under min haka.. Haha, han är så liten att han får plats där :-P

Te va det ja! På återseende!
Min syn för en stund sen.





Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback