25Oktober2013

Ok, gårdagen blev inte riktigt som jag planerat. 
Fredrik fick komma hem vid 12.30 tiden då jag hade en sån smärta i magen så att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Han kom hem och vi hämtade upp mamma som körde in mig till akuten. Där kom jag in ganska snabbt och fick direkt komma in på ett rum och det kollades blodtryck,puls,feber och det sattes in en utfart(nål) i armen som man tog prover ifrån, sen började väntan och smärtan gav aldrig med sig. Fick lite smärtlindring, som inte hjälpte så fick istället morfin och den hjälpte, men efter ca 1,5 timme. Ett tag hade jag så ont så jag trodde att jag skulle dö. Grät som ett litet barn, vred och vände på mig och när morfinet började värka så kom illamåendet,svettningar och tillslut så somnade jag en stund. 
Alla prover såg bra ut och när smärtan hade gått över så fick jag åka hem. Nästa vecka väntar ultraljud och förmodligen blir det operation inom kort då jag har fått "annfall" ganska tätt inpå varandra senaste tiden. 
 
Idag blir det en lugn och mysig hemma dag. Lillebror och hans Becca kommer upp ikväll och ska vara här över höstlovet. Så ikväll ska vi åka och hämta dom från tåget. Underbara ungdomar! Som jag har saknat er! Ska bli så mys att få ha er här uppe ett par dar. <3 
 
Nu tänkte jag förflytta datorn till soffan och kolla på Skilda Världar i vanlig ordning, göra mig en smoothie tror jag också att jag gör. 
 
HEIPA! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch låter inge vidare:(Krya på dig och hoppas dem tar tag i och bokar operationstid!

Svar: Tack vännen! Ja det hoppas jag med. Kram
Vonna

2013-10-25 & 12:15:30
URL: http://www.mammaochhampus%20blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback