18Oktober2013

Dagen då den först snön föll från himmlen. 
Men tack och lov inte för att stanna. Den försvann lika fort som den föll i marken, och glad är jag för det, för jag har gärna höst ett tag till. =)
Men lite mysigt va det ju trots allt.. 
 
Idag, ja idag är det fredag. Ingen speciell dag direkt för min del. Blir väl det vanliga nu under dagen. Plugga,fixa tvätt och disk, dammsuga lite ja det vanliga och känner jag min underbara karl rätt så blir det en sväng upp till Patrik ikväll eller om han kommer ner hit. Har blivit lite som en tradition nu för tiden, vilket jag tycker är skojj samtidigt som det känns lite konstigt.. Är ju vissa personer som saknas för min del under dessa mysiga middagar,fikor och kvällar. =( Jag saknar er tjejer, nå sjukt mycket! Bästa M och L <3.. Lilla J och L får jag ju träffa varannan vecka, men er andra två saknar jag nå grymt då vi inte ses lika ofta längre =( 
 
Nä, måste göra mig en kaffe och ta en cigg.. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madelen

Åå jag saknar dig, vi måste nog bli bättre på att ses :)
Kram på dig

Svar: Duu, det måste vi verkligen!
Vonna

2013-10-18 & 12:27:57
URL: http://www.frujensen.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback