16Oktober2013

God morgon, eller god för middag kanske man säger... ? 
 
Jag borde vara på min praktik just nu, men då jag knappt fått någon sömn inatt pga en fyrbent liten sak som skulle upp och ner från sängen, stod och gnällde/skällde och sprang runt i lägenheten hela natten och detta gjorde att jag fick ett litet gallstensanfall.. Vaknade med magont och tog det säkra före det osäkra och ringde och sjukanmälde mig. 
Har insett att det är när jag stressar,aktiverar mig som värken sätter igång... =/ Hoppas verkligen att detta kan vara över snart så jag kan börja leva normalt igen. Kan ju fan inte ens äta allt längre. Känns som att jag får ont i magen av allt.. =/ 
 
Eftersom att jag knappt fick nån sömn inatt och haft/har ont så tog jag en sovmorgon och klev upp strax efter kl 09. Skönt att göra det när man inte mår tipptopp.
 
Nåväl.. Eftersom att jag blev hemma idag så tänkte jag plugga. Blev ju klar med helvetes uppgiften i medicin igår och påbörjade efter det lite smått på nästa inlämning/uppgift, som denna gång är i vård-och omsorgsarbete. En lite lättare uppgift som jag med stor säkerhet kommer bli både klar med och skicka in idag. Har inga "stora" inlämningar just nu, utan "bara" lite mindre som inte tar sån där jätte tid att göra. Skönt det! 
 
Så nu gott folk tänkte jag fylla på kaffekoppen och sätta mig med lite studier. Ska ta fram kyckling ur frysen också som jag ska göra en kycklinggryta av ikväll. Om ni nu ville veta det ;P 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback