15Oktober2013

Hipp hipp hurra till min underbara lilla farmor som fyller.... ehh.. kan det va 68år? Jo, efter att ha räknat på fingrarna så känns det rätt =P GRATTIS FARMOR PÅ DIN DAG! <3
 
Dagen började med att jag kände en värk i magen, och för att slippa ett gallstens-anfall så klev jag upp och tog mig en tablett av dom jag fick av läkaren. Det gick över men nu efter min lyxiga frulle så känner jag lite värk igen.. =/ Ska man inte kunna äta nånting eller? =/
Jo, jag gjorde mig en "lyx" frukost. Knäckebrödssmörgås med kokt ägg, en smarrig smoothie och såklart kaffe.. Men hallå! hur smart är jag egentligen?! Sägs att kokt ägg kan orsaka gallsten, och vad åt jag för en stund sen...? Jo KOKT ÄGG!!! Bra där Veronica...Suck! Aja, får hoppas att kokt ägg funkar att äta för min del.. Gaaah va less jag blir! Tur att jag har mina tabletter om nåt händer.... 
 
Ska precis som igår ha en plugg dag och idag ska jag se till att bli klar med den där jäkla medicin inlämningen som bl.a består av 52sidor att läsa och sammanfatta... Hujedamej! 
Ska försöka få in lite träning idag också. Låg och tänkte ut värsta träningspasset här hemma igår kväll innan jag somnade. Så ska försöka hinna med att utföra det. Men först måste jag plugga! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback