Jul i vårt hus.

Man skulle kunna tro att jag legat här i sängen hela dagen, men det har jag verkligen inte. Kanske största delen av dagen, men inte hela. :p

Jag begav mig ut i förrådet och drog fram en jullåda. Vi har typ 4st, så började med att ta fram en. Så nu står det lite ljusstakar uppe, lite kulor hänger i nåt fönster, gardiner har bytts i sovrummet och lite annat smått. Julstämningen börjar smyga sig fram.
Jag har även städat upp i köket och tagit mig en dusch. Men nu ligger jag som sagt här igen, i sängen och inväntar Pälsk så att fredagsmyset kan börja. :) Missförstå inte den meningen nu gott folk ;) Haha...

Åh vad jag vill ha fler kaffekapslar så att jag kan använda min nya älskling! Får se om Pälsk köper hem några på hemvägen. Eller menar han att jag inte ska få njuta av gott kaffe imorgon bitti? :O





Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback