29November2013

Här ligger jag i sängen med ond hals, huvudvärk och är frusen.. =( Gillas inte alls, men får kurera mig under helgen så är jag nog fit for fight igen nästa vecka. =)
 
Jag måste ha varit väldigt snäll i år, för igår kom älskling hem med en tidig julklapp (eller försenad födelsedagspresent om ni frågar mig) till mig. En Nescafé Dolce Gusto kapselmaskin =) Så nu kan jag äntligen dricka gott kaffe igen och slippa vänta i 5 min på att få mitt kaffe. Shohoo! Kommer dock ha kvar bryggaren då den är bra o ha om det är många som ska ha kaffe, som nu i jul tex, och ibland vill man ju ha lite mer och då är det smidigare att slå igång en kanna. Men annars så är en kapsel maskin perfekt. Älskar att jag nu kan välja vad jag vill ha. Som nu på morgonen gjorde jag mig en kopp varm choklad.. Man fick med 6 st kapslar. Chocklad,cappuccino, espresso av nåt slag och sen nå annan som jag inte minns namnet på. Blir till att köpa fler kapslar av olika sorter i helgen. För nu har vi bara en cappuccino kvar =P 
Tack älskling! <3
 
 
Idag ska jag bara vara hemma och fixa lite. Ska nog ut i förrådet faktiskt och hämta in julkartongerna. Nej, jag ska inte börja julpynta med tomtar och gran, men ska göra lite advents fint inför första advent på söndag. Så nån ljusstake och lite små pynt ska upp tänkte jag. Ska byta lite gardiner och så också. 
 
I kväll får vi se vad som händer. Vi har inget planerat. Tror det kan bli en mysig hemma kväll framför Idol och nåt gott att käka. 
Måste ta en alvedon nu känner jag. Huvudet börjar bli tungt. =( 
 
På återseende. 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback