27November2013

Idag är det dags! Idag är en viktig dag,både skolmässigt och jobbmässigt.
Det är dags att skriva provet i Hälsopedagogik vid 12.30 och kl 15.30 är det dags för arbetsintervju på Hällsboskolan i Märsta. En fullspäckad dag som jag hoppas att jag kommer vara nöjd över ikväll när jag går och lägger mig. 
 
Klev upp med tuppen kl 06.15, ställde mig i duschen, satte igång diskmaskinen, gjorde mig en kopp chai te och kollade på gårdagens avsnitt av Paradise Hotell. Sen blev det frukost,Skilda världar, tvätt och nu har jag precis gjort mig klar och hällt upp 2a koppen kaffe. Nu blir det att läsa på lite mer inför provet. Känner mig ganska säker på det mesta, men har lite som jag vill läsa på lite mer om..
Hade jätte svårt att somna igår kväll, låg och förhörde mig själv i huvudet i nån timme innan jag somnade. Tillomed i duschen förhörde jag mig själv.. =P Måtte detta gå vägen i eftermiddag! 
 
Måste innan jag åker fixa med mitt busskort, får se om det blir en promenad ner till byn för att fixa det eller om min kära mor kör mig. Smidigast och minst stressat vore om mamma kunde kör ner mig på byn, annars måste jag gå redan om ca 1,5 timme. Ska hinna få i mig någon slags lunch också innan helst.. Kommer bli en lång dag. 
 
Wish me luck today! =) 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback