13November2013

Good Morning! 
 
Idag känner jag att det kommer bli en bra dag. =) Jag hoppas på det iallafall. Det är underbart väder, med sol och klarblå himmel. 
Har börjat med en sovmorgon, men ställde klockan på 8 för att inte sova bort hela dagen och för att hinna med lite innan det är dags att bege mig till Daniella. Vi ska nämligen iväg och träna. Hon har börjat träna på Fitness24seven där jag också tränar, så nu har vi bestämt att vi ska träna tillsammans ibland. =) Skit kul ju och bra att jag har nån som kan få igång mig igen. Så skönt att vara igång igen, nu ska det bra bli bättre! =) 
 
Har precis avnjutit en god smoothie som jag gjorde. Har en "faste dag" idag så fick bli en smoothie nu till frukost och sen får det bli en till efter träningen. Satsar på middagen idag, brukar annars satsa på frukosten. Men idag kör jag middagen. 
Sen när jag kommer hem så måste jag plugga lite. Blev inte så mycket gjort igår nämligen. ^^ Kom massa annat emellan som var roligare... thi hi.. ^^ Men idag måste jag sätta mig en stund. 
 
Dags att packa träningsväskan och göra mig klar. Om en timme ska jag träffa Daniella =) 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback