Tisdag 5 Mars 2013

Vet ni vaaaad ? =)
Jag skaffade mig ett medlemskap på Fitness24seven igår =))... Woop Woop. Det trodde ni aldrig va ? ;P 
Nu jävlar ska det bli ordning på fanskapet, med start imorgon bitti. Jojjomensan.. Ska ställa klockan på tiiidigt imorgon, typ 05.30 och bege mig till gymmet och köra lite morgon träning innan jobbet. Har tillomed varit o köpt mig lite bra och hälsosam frukost att inta när jag är klar. Proteinyoghurt och ett kokt ägg får det bli. Är jag duktigt eller är jag ? ;P Ska se om jag kan flörta till mig lite skjuts av pälsk. Han åker ju ändå vid den tiden och den vägen. Ska vara extra superduper gullig ikväll ^^
 
Asså, jag är så peppad så jag vet inte vad! (Hoppas det fortsätter så bara)
Hejja mig ! 
 
Nu kurrar magen, så ska göra lite middag. 
 

Kommentarer
Postat av: Madelen

Du är så duktig <3 Jag ska försöka balansera upp allt här hemma, sen ska jag göra dig sällskap :)

2013-03-06 & 00:19:19
URL: http://www.frujensen.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback