Tisdag 26 Mars 2013

Oj oj oj vilket grymt träningspass på boxen det var går kväll! 
Träningsvärk så inåt h-vete i benen, men skönt som f*n! Mickan körde verkligen med oss igår. Så ska det va! Nån som står och skriker på en att ta i mer och stå "plankan" längre och på tårna o inte på knäna! Sånt behöver jag. Nån om piskar en! Fan va jag älskar måndagkvällarna! Längtar redan tills nästa vecka... =) 
 
Trots allt så är det en hemma dag för min del. Huvudvärken som aldrig ger sig och seg. Men imorgon ska jag få återse mina kära små superstjärnor och kollegor. BLir en kort arbets vecka för att sen ha 5 dagars ledigt och sen jobba 3 dagar på påsklovet. Haha.. Så kan det va ibland,..
 
Nu får det bli en kaffe och lite Skilda Världar från soffan! 
 
På återseende! 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback