Onsdag 6 Mars 2013

Go kväll i stugorna!

Imorse kl 04.55 vaknade jag sjukt pigg. Jag gick upp,satte på mig träningskläderna och begav mig mot bussen. Kl 06.05 befann jag mig på plats,redo att köra mitt första träningspass på evigheter.
Körde 25min på bandet(4km), 15min på cyckel(5km), ca 10min på crosstrainern och även lite ben styrka.. Höll på till ca kl 7.20.

Kändes så otroligt skönt efteråt. Men nu börjar det kännas i benen lite. Får väl se hur det är imorgon. ;p
På fredag morgon blir nästa träningspass. Tänkte vila imorgon. Vill ju inte ta ut mig och köra slut på mig när jag just börjat. ;p Men morgonträning varannan dag är väl lite min plan.

Fyy va jag är duktig!! ;p

Nu tv ifrån sängen!
God natt och tack för mig..!!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback