Onsdag 27 Mars 2013

Kan man bli annat än less...!? Är det inte det ena så är det de andra..
Min plan var att jobba idag, och jo då jag är frisk och pigg, meeeeeen igår eftermiddag när jag och hundarna låg i soffan såg jag hur en stor böld börjat bildas vid lill prinsens anal... (Varning för känsliga nu! ) En stor,lila/brun böld som det även kom lite var och blod ur. Jag ringde såklart genast veterinären där hon sa att det lät som att det skulle va en utav hans analsäckar som spruckit och bildat en böld. Fick en akut tid idag vid 10.30.
 
Men nu på morgonen när jag och Pälsk skulle kolla hur det såg ut idag så var bölden typ borta. Ett litet sår bara. Med andra ord så har naturen löst allt under natten. Men för att vara på säkra sidan så ska vi till veterinären ändå och bara kolla läget och passa på att klippa lite klor. 
Skönt att det löste sig av sig självt, nu kanske vi sparar dom där pengarna som det annars hade kunnat gått på. 
Nu är det bara hoppas att det inte blivit infekterat eller så. 
 
Så, slut på äcklet alla känsliga! =) 
 

Dagen ska med andra ord spenderas hos veterinären och hemma med mina prinsar. Blir så även imorgon. Kul jobb vecka det här! Verkligen! Nu vill jag bara ha nästa onsdag så jag kan få träffa mina underbara elever och kollegor. Saknar dom ju! 
Vill ha måndag också! Vill ha box/kampsport träning =) 
 
En dusch,en kaffe och göra sig iordning står här näst på schemat...
 
CIAO!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback