Tisdagskväll.

Idag var vi lata och drog hem till mina föräldrar och åt middag. Eller va det så att vi inte hade nåt hemma? Så kanske det var ;p Tur att man har snälla föräldrar.. :)

Tror att det där badet gjorde susen ska ni veta. Känner mig iallafall bättre. Lite ont i halsen o seg bara. Har gjort mig en kopp te och degat ner mig i soffan framför tv'n. Te är ju faktiskt riktigt gott.. Nomnom..

I morgon är det back to work som gäller. Men blir en kort arbetsvecka för mig,bara imorgon och på torsdag,på fredag ska jag ju till tandis och rotfylla min tand. Har börjat känna av nervositeten i magen. Hujedamej! Men jag ska klara det! Ska ju få lugnande innan och jag tänker be till alla gudar som finns att jag somnar,som tandis säger att man kan göra av det jag ska få. Somnar jag så kommer det gå mycket lättare...

Asså Madde! Du måste ju vara grymt stolt över mig som har bloggat hela 3 gånger på en dag. :) Är jag inte duktig? :) Haha....

Back to my tea and the tv!

Kommentarer
Postat av: Madelen

Så stolt över dig :) Hoppas det går bra imorgon. Kram

2013-02-19 & 19:39:40
URL: http://Www.frujensen.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback