8 Februari 2013

Så var det fredag igen och här sitter jag i vanlig ordning. Min bättre hälft är ute på äventyr med sin kompanjon, jag valde att stanna hemma då jag är sjukt trött och seg. Skönare att vara hemma då.
 
Besöket hos tandis igår gick bra. Jag skakade som ett asplöv och ville bara springa där ifrån, men jag bet ihop och var en duktig flicka. Behövde ju inte göra så värst läskiga saker så. Inte ens öppna munnen knappt. Bara för att ta bilder med röntgen. Vilket man får göra på ett väldigt smidigt sätt nu för tiden. Man konstaterade iallafall att tanden som jag haft ont i, är halv och måste rotfyllas. Så den 22a feb ska jag tillbaks för att göra det. Men för att det ens ska gå så ska jag få en "lugnande drink" innan som kommer göra mig dåsig och förhoppningsvis så somnar jag. Det kommer även sitta en psykolog med hela tiden också.Funkar inte den metoden på mig så bokar man om till en ny tid och kör då en annan metod.. Ja, jag vet, jag är en mes! Men har man en fobi så har man. Sen får alla andra säga vad dom vill. Annars så va det inga större "olyckor" med mina tänder tydligen. Det känns ju awsome då jag inte varit hos tandis på typ 8 år... =)
Jag har btw fått världens bästa tandläkare och jag känner mig verkligen trygg med henne. Vilet är super tur, för annars kanske jag inte hade gått med på detta..
 
Nog om det nu. Ska inte tjata ut er om min fobi.
Sitter här med ett stort glas cola och kollar på Farmen.Trött som satan och tror att det blir till att krypa ner under täcket snart.
 
Ehm... Hmm.. Nä, vet inget mer att skriva om för tillfället. 
 
Ha D !

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback