4 Februari 2013

Cha cha!

Ny vecka,nya tag. Har mjukstartat denna vecka med en lugn och rätt soft dag på jobbet. Varit i ishallen,möte och lite fritids. En perfekt start på veckan. Har också ÄNTLIGEN fått nycklar på jobbet,så nu tar jag mig in där jag vill och slipper vänta på nån annan personal som öppnar åt mig. Awsome!
Har även påbörjat mitt heltids vikariat idag. Så nu kör vi fram tills i sommar :)

Helgen har varit lugn. Uppsala i lördags med mamma där det shoppades lite gardiner och ett "sidobord" bla. Självklart va det Mello på kvällen och pälsk gjorde en super god middag.
I söndags (igår) hade vi stor rensning av förråd och lägenheten. Storstädade också och bara hade en mysdag.. Känner att jag har fått mycket gjort i helgen :)

Tänkte nu ta mig ett glas av vinet jag köpte mig i lördags och avnjöt till mellon. Jojomensan, jag ska dricka vin på en måndagskväll..Ett glas spelar ju inte så stor roll. Eller? Dumt och låta det stå och bli gammalt ju. :-)

Ha de! :-)

Kommentarer
Postat av: Madelen

Bilder på dom nya gardinerna?!? Kram

2013-02-04 & 19:43:32
URL: http://www.frujensen.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback